BSO

Kinderen van de Asch van Wijck kunnen naar de BSO bij Ludens of bij Partou.

De BSO locatie Kikkersloot is in de school en de Cremertuin op 5 minuten loopafstand.

• BSO Kikkersloot  (in onze school) > voor kinderen van 4-6 jaar.

• BSO Cremertuin > voor kinderen van 6-12jaar

Buitenschoolse opvang van Ludens
Bij de buitenschoolse opvang van Ludens mag je kind zichzelf zijn.

Wil je kind lekker zijn energie kwijt na een dag school? Of heeft het juist behoefte aan even rust? Alles kan, alles mag. Onze pedagogisch medewerkers kijken en luisteren goed naar je kind en waar het behoefte aan heeft. Daar spelen ze op in.

De kinderen krijgen veel vrijheid om zelf te kiezen wat ze willen doen. We organiseren dagelijks binnen en buiten leuke activiteiten en uitdagingen die aansluiten bij de leeftijd. Kinderen bepalen zelf of ze mee willen doen.

Bij al onze kinderopvang is er aandacht voor gezond eten en drinken. Zoveel mogelijk biologisch.

Vakantieopvang van Ludens

In de schoolvakanties maken we het altijd extra gezellig. De kinderen kunnen lekker met hun vriendjes spelen en er zijn altijd leuke activiteiten en uitstapjes. Je kunt je kind ook alleen voor vakantieopvang opgeven, dus zonder BSO-contract. Reserveer tijdig, dan ben je verzekerd van opvang.

Aanmelden

Met het inschrijfformulier op www.ludens.nl kunt u uw kind aanmelden. Hebt u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Informatie & Plaatsing, ip@ludens.nl of 030 – 2567070.

Kosten

Voor de meest actuele informatie over tarieven kunt u terecht op onze site. Buitenschoolse opvang valt binnen de Wet Kinderopvang. U komt dus in aanmerking voor de ‘Kinderopvangtoeslag’ van de belastingdienst. Deze toeslag is afhankelijk van het gezinsinkomen: ouders met een laag inkomen betalen weinig en ouders met een gemiddeld of hoger inkomen betalen wat meer. Zo is kinderopvang niet duur meer.

BSO Partou aan de Kanaalweg 176 verzorgt ook opvang voor onze kinderen. Zij worden na schooltijd met de bakfiets naar Partou vervoert.

Voetbal, tennis, honkbal, hockey … op de sport-bso in de wijk Oog in Al kan je kind zich heerlijk uitleven na schooltijd. Onze buitenschoolse opvang aan de Kanaalweg 176 in Utrecht is gevestigd op het Marco van Bastensportpark langs het kanaal. Hierdoor genieten we van het uitzicht op de indrukwekkende schepen die langsvaren. Onze docenten sport en beweging geven sportles op onze bso. Heeft je kind een dagje geen zin om te sporten? Geen punt, binnen hebben we speelgoed, boeken en knutselmateriaal.

Inschrijven: https://partou.nl/kinderopvang/utrecht/bso-kanaalweg-176

BSO Kanaalweg 176